Vrácení a reklamace

Po převzetí zboží je nutné ho okamžitě rozbalit. Pokud je zboží poškozené, je potřeba nás kontaktovat nejpozději do 24 hodin po doručení zásilky. Pokud zboží poškozené přepravcem nahlásíte později, nejsme schopni Vám pomoci. Nevyhazujte prosím obalový materiál, bude potřeba pro následnou reklamaci. 

 

Při reklamaci postupujte následovně:

1) Vyplňte reklamační formulář. Ke stažení v MS WORD nebo PDF.

2) Zboží zašlete zpět na naší adresu Evo group s.r.o., 1. patro, Dolní náměstí 6, Jablonec nad Nisou, 466 01. Zboží nezasílejte na dobírku.

 

 

Při vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě postupujte následovně:

1) Vyplňte formulář odstoupení od kupní smlouvy. Ke stažení MS WORD nebo PDF

2) Zboží zašlete zpět na naší adresu Evo group s.r.o., 1. patro, Dolní náměstí 6, Jablonec nad Nisou, 466 01. Zboží nezasílejte na dobírku.

 

Reklamace v našem obchodě bude vyřízena co nejrychleji, ze zákona nejdéle do 30-ti dní. Budeme od Vás však potřebovat několik informací. O průběhu reklamace Vás budeme informovat. Pokud zboží splňuje nároky na výrobní vadu a je tak zcela zřejmé, pošleme Vám nový kus z našich skladových zásob.

Na výrobní vady se vztahuje záruka, pokud není uvedeno jinak, 24 měsíců. Při vyřízení se řídíme platným právním řádem. Dle zákona máte nárok na vrácení zboží pořízené přes internetový obchod do 14 dnů od jeho zakoupení.

Vady vzniklé nesprávným používáním nebo skladováním nejsme schopni reklamovat.